Ważnym ogniwem naszych sukcesów jest bieżąca współpraca z rodzicami.
Wspólnie ustalamy działania najlepsze dla rozwoju ucznia. Podczas zajęć korzystamy z ekranów dotykowych, które jako narzędzia interaktywne zwiększają zaangażowanie uczniów
w lekcję i pobudzają motywację do nauki.
Oferujemy dla dzieci bardzo smaczne, zbilansowane posiłki uwzględniające zasady racjonalnego żywienia i zalecenia dietetyczne – śniadania, obiady i podwieczorki. Posiłki przygotowywane są przez wykwalifikowany zespół kucharzy we własnej kuchni.
Metody pracy z uczniem opierają się o założenia terapii behawioralnej, której celem jest m.in. uczenie funkcjonalnych umiejętności, wykorzystanie efektywnych systemów motywacyjnych, eliminowanie zachowań utrudniających dziecku uczenie się.
Kształcenie w szkole podstawowej traw osiem lat i podzielone jest na dwa etapy edukacyjne:
- I etap edukacyjny obejmujący klasy I – III edukacja wczesnoszkolna,
- II etap edukacyjny obejmujący klasy IV – VIII
Według podstawy programowej realizujemy następujące zajęcia edukacyjne:
- zajęcie rozwijające komunikowanie się,
- zajęcia rozwijające kreatywność,
- wychowanie fizyczne,
- rewalidacja,
- zajęcia w ramach Pomocy Psychologiczno Pedagogicznej.
Kwalifikacje
wykwalifikowana i doświadczona kadra pracująca w nurcie terapii behawioralnej.
4 – Osobowe Klasy
maksymalnie czteroosobowe klasy, co sprzyja efektywnej pracy z uczniem.
Konsultacje
cykliczne spotkania z rodzicami (konsultacje) podczas, których przekazujemy dokładne i aktualne informacje o funkcjonowaniu dziecka.
Pomoce dydaktyczne
odpowiednio dobrane pomoce dydaktyczne wspierające rozwój dziecka.
Alternatywna komunikacja
komunikacja alternatywna adekwatna do potrzeb niemówiących uczniów (np. MÓWIK, Go Talk).
Systematyka
wspólne dla wszystkich elementy struktury dnia, które służą budowaniu relacji i więzi między uczniami.
Rekrutacja
Zapisz swoją pociechę do naszej szkoły
W naszej szkole rekrutacja trwa cały rok. Przyjmujemy uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
Zapraszamy!